Home

Gymnázium nebo lyceum

Co je lepsi? Gymnazium nebo lyceum? Odpovědi

Co je lepsi? Gymnazium nebo lyceum? Jsem druhym rokem na sestiletem gymplu. Nektere obory mi vylozene nejdou(chemie, biola, fyzika). Navic pochybuji o kvalite skoly kdyz vidim jaci lide se tam dostali. Uvazuji o tom ze bych prestoupila na ekonomicke lyceum, ktere mi pripada hodne zajimave. Navic tam je i praxe. Jaky na to mate nazor vy lyceum -- obecně odborná příprava Gymnázium je všeobecná příprava na vysokou školu, většinou těžší než lyceum. Lycea jsou zaměřená na konkrétní obor (technické, ekonomické, pedagogické, zdravotnické, přírodovědné, vojenské...) -- takže jsou zde rozšířené odborné předměty na úkor všeobecného gymnaziiního vzdělání Dobrý den, jsem bývalá studentka osmiletého gymnázia a letos, po čtyřech letech jsem se rozhodla jít na zdravotnické lyceum. Proto by mě zajímalo, co je náročnější. Jestli gymnázium, na kterém jsem už byla nebo lyceum, na které jdu. Polovina lidí mi totiž říká, jáké to pro mě bude leháro a že to zvládnu levou zadní, když jdu z gymplu, zatímco druhá.

Lyceum nebo gymnázium, rozdíl? - Poradte